נקעה נפשי…

אני יודעת, קצת מאוחר להצטרף למשמיצים, אבל ברגע זה רוקנתי את העמוד האווילי שפתחתי אלוהים יודע למה בדבר הזה שמכנה את עצמו קפה דה מרקר או דה מרקר קפה או וואטאבר, וזאת רק משום שלא הצלחתי, עד כמה שניסיתי, למצוא מקום שבו ניתן למחוק את העמוד. יתכן שלא הבנתי למה התכוון המשורר, אבל אם הייתי רוצה להירשם לשירות ספאם, אני בטוחה שאפשר למצוא כמה שירותים כאלו שיש בהם קצת יותר עניין. נגיד, כאלו שמפרסמים הגדלת פין או ויאגרה בחצי סנט או איך להתעשר בעשרים שניות באמצעות נשימה מודרכת וחייזרים. ואם מישהו באמת רוצה למצוא אותי, שיחפש "שואה", "זונדרקומנדו" או "היוון היפרבולי" בגוגל (צריך להכניס גם משהו חיובי, לצורך האיזון, לא?).

לילה טוב.

0 תגובות בנושא “נקעה נפשי…

  1. אם כבר דברים חיוביים, אז בחיפוש "כוסית" את מקום שני. כמובן שלפנייך יש תמונות של כוסיות. אבל את מופיעה כתוצאת הטקסט הראשונה (וגם השניה).

    בחיפוש "שואה" את רק מקום תשיעי בגוגל העברי, ולא בדף הראשון בגוגל העולמי. פוסט על רצח היידריך, הרדמת ילדי גבלס או עוד משהו משמח אחר ודאי יקדם אותך בחיפושי השואה.

  2. שרון – תפני את הסיינטולוגים לפרס. יכול להיות שיהיה לו משהו לומר בעניין המחושים…

    מוטי -"ג'יי דייט לעניים" – זה לא רק אתה. לי אגב לא היו שום ציפיות מיוחדות מהקפה, אבל בטח שלא ציפיתי ממנו להיות שירות ספאם.

    חזי – אני פשוט ביטלתי די מהר את האפשרות של לקבל עדכונים במייל. אבל אתמול נכנסתי לשם ומצאתי יותר מ-20 הודעות חדשות, כולן ספאם, וזה היה, איך לומר, קש ששבר וכו'. ואם יש משהו שמעצבן אותי, זה שלא נותנים לי להתחרט, ז"א, למחוק את העמוד. מה זה אמור להביע בדיוק?

  3. אני חייבת למחות בתוקף – הקפה נתן לי המון!

    גם הצעות חברות גברים נשואים, גם ספאם לרוב (ישתבח שמו של הג'מיל על פילטרי הספאם הנפלאים שלו), וגם תגובות שיטנה מאלה שלא אהבו את מה שהעזתי לכתוב על אתר ה-2.0 האהוב עליהם!

    [מצד שני, הסיינטולוגים שלחו לי היום ספאם ששאל אם יש לי מחושים. כזה דווקא לא קיבלתי מהקפה!]

  4. הללויה!
    העניין עם הספאם הוא מרגיז וגם אני כבר מזמן מסמן את המארקר קפה כזבלן.
    אני חושב שאני אפילו אלך את הצעד הנוסף ואקרא מעל גבי בלוג המחשבים הפופולרי שלי (נניח) קריאה להחרמת המארקר וסימונו כזבלן.
    ואם כבר לאחר את הרכבת בעניין הקפה, אני רוצה להגיד שאישית לא ממש אהבתי את העליהום.
    לא היה שם שום דבר שהם לא אמרו שיהיה.
    אנשים התייחסו לקפה כצעצוע הכי מגניב ב2.0 (אני), ג'יי דייט לעניים (שוב אני), הפתרון לבעיות התעסוקה והפתרון לחיי החברה השוממים שלהם כאחד (פעם שלישית גלידה?) רק שהקפה למיטב זכרוני לא התיימר להיות אף אחד מאלה.
    מה שלא מנע מאנשים לקטר בצורה חסרת פרופורציות על כל מה שהפקה לא נתן להם(דווקא לא אני הפעם).

  5. סימנתי את כל מה שהם שלחו לג'ימייל שלי כספאם. אני מקווה שרבים יעשו כמוני ויסמנו אותם כספאמרים כדי שזה יהיה רשמי. עכשיו אני רץ בעקבותיך לרוקן את המידע מהדף שלי. לא שהוא היה פעיל במיוחד, אבל לא טרחתי למחוק עד היום והנה נתנו לי את התרוץ.

השאר תגובה