זה לא

יש לי הרבה דברים לומר, כתושבת העיר, בגנות ראש עיריית תל אביב רון חולדאי. לדעתי, לטובת העיר ולטובת הדמוקרטיה, זו חובה להחליפו באדם ראוי יותר בבחירות המקומיות הבאות. במהלך כהונתו, הוא עשה דברים גרועים הרבה יותר שפגעו באנשים רבים יותר מאשר הריסת אולם זה או אחר. אבל מאבקם של אוהדי הפועל הפסיק להיות היום חלק מהמאבק הכללי יותר נגד חולדאי ולמען העיר ותושביה. הם הציבו את עצמם מחוץ לגדר, עם מעשה חילול הקברים והאיום ברצח. זה לא כלי לגיטימי, זה לא מה שעושים בני אדם, ואם הספורט העביר אותם על דעתם, אז אין לי שום בעיה שיהרסו להם את האולם. למעשה, כפי שאמרו כבר אחרים לפני, אני בעד שינתצו להם את הפסילים. שיקבלו קצת פרופורציות על החיים. או טוב יותר – שישיגו לעצמם חיים. בא לי להקיא מהדברים האלו.

איפה, אגב, גינויים מצד הקבוצה, בעליה, מנהליה ושחקניה, או אוהדים שפויים יותר? היו כאלו?

0 תגובות בנושא “זה לא

  1. סליחה על הבקשה הזאת, אבל יש מספיק בלוגים ופורומים שיקבלו את העניינים האלו בברכה – לי אישית אין סבלנות לתיאוריות קונספירציה מהסוג הזה. אין בעיה, זה לא אוהדי הפועל אלא חייזרים ממאדים שרוצים להקים חניון + בית קפה בכיכר רבין. מבחינתי נסגר העניין.

    לגבי עניין המועמד – דרך הפוליטיקה הדמוקרטית העירונית היא שאתה בוחר ראש עיר. בסופו של דבר, כשמגיעים לבחירות, בוחרים במועמד אחד שיכהן בתפקיד. בתוך מועצת העיר יכול להיות ייצוג לסקטורים שונים, שיכולים גם להשפיע אם אכן מועצת העיר מתנהלת בצורה דמוקרטית. והצורה היחידה שבה תגרום לראש עיר, או לראש ממשלה לצורך העניין, "לא לזלזל" היא מעורבות אזרחית פעילה שלא רק ביום הבחירות. ז"א, אכפתיות לפני ההרס, לא אחריו ובקול ענות חלושה. וגם ביום הבחירות. אני לא ממש רואה איך סיבוב ראשון או שני ישנו משהו. אגב, הוא עובד בשביל תושבי העיר? אתה בטוח בכך? יש פשוט יותר מדי עדויות מצטברות ביותר מדי תחומים שזה לא ממש המצב.

  2. אני לא מסכים עם הצורך למצוא מועמד מתאים,
    כי –
    אין מועמד מתאים , גם חולדאי לא מועמד מתאים. מתאים ל-מי ? כל הציבורים שרוצים בהחלפת חולדאי – יביאו "מועמד מישלהם" – אין סיכוי קלוש שכולם יסכימו על מועמד אחד. הליכוד יביא מועמד מישלו , והירוקים מישלהם, ועוד כל מיני משלהם….וכו' וגו'…
    העניין הוא פשוט לגרום לו לא לזלזל בציבור שאותו הוא אמור לשרת.
    הוא יזלזל אם הוא ייקח בסבוב הראשון, אך לא יזלזל אם ייגרר לסיבוב שני.
    זה כמו הסקרים של אחרי הראיון של "לא התאהבתי" – הם הראו שהוא יפסיד את השלטון, אז הוא למד לשתוק. ולעבוד עבור תושבי העיר.

    אגב , שמעת כבר על התיק והכרזות – לא יודע , לא נראה לי שמדובר באנשים שהם אוהדי הפועל, לא מיסתדר לי , לא מדובר באנשים אלימים.
    לעומת זאת הקונספירציה – אולי היא אמיתית? יש בג'צ עכשיו, השופטים כל יום שומעים על הסטה חדשה – אולי הם מושפעים , יכריעו לא בגלל החוק אלא בגלל ההשפעה של הקיימפיין המתוזמן יותר מידיי טוב. זה מכני מידיי , מדוקלם מידיי, מדוד מידיי. יש בובות ויש את מושך החוטים… מישהו מושך בחוטים כדי שבובות יעשו כל מיני סקנדלים מתוזמנים הייטב לפני הכרעת בג'צ. זה מנגן ללא זיופים מידיי. אז אולי זה לא כ'כ קונספיראטיבי מידיי.

  3. זה לא הדבר היחיד שמעניין אותנו אבל בהחלט יש סידרי עדיפויות ברורים … 🙂
    (אגב, קשה לטעון שהתנהלות דיקטטורית לא מפריעה לי, ע"ע בבלוג שלי, אם כי אנחנו לא בדיוק חולקים את אותה השקפת עולם).
    והפועל ירושלים בכדורסל. בטח כדורסל.

  4. חבל שזה הדבר היחיד שמעניין אתכם, ולא נניח ההתנהלות הדיקטטורית והמושחתת שלו, שפוגעת בכולנו. וחוץ מזה, אני עדיין לא מצליחה להבין איך אפשר להיות אוהד ספורט בארץ (מילא כדורסל – אני לא מבינה בזה כלום וזה בעיני הספורט המשעמם ביקום (בחיי, אני מעדיפה להסתכל על טיח מתקלף מאשר לראות משחק), אבל הכדורגל, שהוא הספורט החביב עלי – כזה תת רמה, ולא משנה על איזה קבוצה אתה מסתכל ומאיזו ליגה).

  5. טוב, אני באמת לא ממהר להפיל את האשמה על "אוהדי הפעל תל אביב" באשר הם למרות שהפנאטיות של חלקם היא דבר ידוע.
    לגופו של חולדאי – אם הוא יהרוס גם את יד אליהו אני מוכן להצביע לו עד סוף כל הדורות וגם להתנדב לשלם ארנונה ואת כל דוחות החניה שנערמים.
    (טוב, נו – ככה זה כשאתה אוהד הפועל ירושלים)

  6. לי אישית מעולם לא היתה אהדה כלפי אוסישקין או שום בניין שהוא. עבודת אלילים לא מדברת אלי יותר מדי. מה שכן, יש לי עניין לגבש קמפיין להחלפתו של רון חולדאי באדם ראוי יותר בבחירות המקומיות הבאות. אם אוהדי הפועל, מסיבותיהם שלהם, הם שותפים לקמפיין הזה, מה טוב. אבל לא בכל תנאי, ולא בכל צורה. אני מבינה שעניין חילול הקברים נעשה על ידי מיעוט קיצוני, והרוב גינו אותו, אבל מהתנהלות אוהדי הפועל שזכיתי לראות, קשה לי לקנות את תיאוריית הקונספירציה.

    בכל מקרה, יש מספיק אנשים ממספיק קבוצות אוכלוסיה בעיר שיש להם מספיק סיבות להחליף את האיש. אבל הדבר הראשון שצריך לעשות כאן הוא למצוא מועמד ראוי. אנשים לא ישתתפו בבחירות אם הם ירגישו שמציעים להם בחירה בין חרא אחד לחרא שני. אתה רואה את זה מהירידה המתמשכת והולכת בשיעור המשתתפים בבחירות הכלליות בישראל בשנים האחרונות. ובכל מקרה, צריך לעבוד לא מעט כדי להפוך את עניין הבחירות העירוניות למשהו רלוונטי בשביל התושבים.

  7. (א) אוהדי הפועל גינו החילול של קברי הוריו של חולדאי. האוהדים התקשרו כדי להיתנצל בשמם של המחללים ובשמם הם ואף נסעו לקיבוץ כדי לנקות בעצמם.
    (ב) מה אם אנשי אופל של חולדאי או השלטון הם אלו שחיללו הקברים? כדי שאנשים טובים כמו רוב תושבי העיר ישמטו את האהדה כלפי עניין אוסישקין.
    (ג) חולדאי ייפול כי הוא לא מעריך נכונה את הכוחות הפוליטיים ובמיוחד את הא-פוליטיים בעיר : חולדאי לקח בסיבוב הראשון את הבחירות ברוב מיוחד של 43%. מיוחד – מישום ש 43% הם בעצם לא רוב ! ה-57% הנותרים היתפצלו ! – כלומר רוב התושבים שבחרו בבחירות האחרונות כלל לא רצו בחולדאי כראש עיר !

    הוא נבחר מישום שהחוק קובע רוב מיוחד של 40% + קול אחד ומעל שאר המתחרים. אם זה לא קורה – יש סיבוב שני של שני המתחרים שהשיגו הכי הרבה ( די דומה לפריימריז שהיו במפלגת העבודה ) ואז חייב ב-50% + קול אחד, כלומר השני משיג פחות מ-50%.

    בבחירות האחרונות לעירייה אחוז המישתתפים עמד על פחות מ 25% מבעלי זכות הבחירה בתל אביב.
    המשמעות : מספיק 3% + קול אחד שיצביעו עבור מועמד שלא קוראים לו חולדאי בסיבוב הראשון על-מנת לגרור ( "להעניש" ) את חולדאי בבואו לסיבוב השני.
    אוהדים צעירים זה טיפוסים שכלל לא הולכים לבחירות מוניציפאליות (בדר'כ) מספיק שהם ילכו הפעם ויצביעו למועמד שאינו חולדאי כדי לכפות סיבוב שני.

    כשנגיע לסיבוב השני – אמליץ המלצות איך שולחים את חולדאי הבייתה גם בו.

    (ד) אני מסכים בהחלט שאין מקום לקללות בהפגנות , אפשר להיסתפק ב"חולדאי הבייתה". 😈

  8. מעיד אוהד הפועל ת"א:

    "אני יכול להגיד שלא רק גינו את המעשה בפורמים ובאוויר , אלא הרבה אוהדי הפועל התקשרו למשפחת חולדאי וגינו את המעשה.

    לאחר מכן נסענו כמה אוהדי הפועל לנסות לנקות את הקבר. אחרי שראינו שאי אפשר לנקות וצריך אנשים מקצועיים, אחד מאוהדי הפועל,שעוסק במקצוע, התנדב לעשות זאת(אנשי הקיבוץ אמרו שלא צריך ). המשפחה אמרה לנו שמי שעשה את זה הוא לא אוהד הפועל והם מודים לנו על המאמץ."

    מהבעלים של הפועל תל־אביב (נדמה לי שהוא גם המנהל) אי־אפשר לצפות לשום דבר. גינויים מצד אוהדים שפויים אפשר למצוא בנקל בפורומים, ואני מנחש שגם עתונאים אדומים ימהרו לגנות.

  9. אומנם כאן זה לא כלי תקשורת ציבורי, אבל בתור אוהד של קבוצת הכדורסל של הפועל ת"א, אני מגנה כאן את המעשה המכוער.
    אחד הדברים השנואים עלי בעולם כולו זה אנשים שמנגים משהו ומיד מתחילים להצטדק בכל מיני אבל…אבל…
    ובכל זאת, יש לי איזשהו אבל.
    לי זה לא משנה אם אלה אכן אוהדי הפועל.
    הם ומעשיהם בשום אופן לא מייצגים את הרוב.
    לא אותי ולא את אלפי האוהדים האחרים של הקבוצה.
    אבל מה לעשות ואבן שזרק טיפש אחד לבאר גם אלף חכמים לא יוציאו.

  10. kusit3g תראה אני גם חושב שאחראים לזה קיצוניםאו אנשים שבכלל לא קשורים, עקבתי עד עכשיו אחרי ההתנהלות של אוהדי הפועל וזה לא משהו שמתאיםלדפוס של מה שהם עשו עד עכשיו.

    היא אפשר להעניש באמת מישהו אירגוני האוהדים הם בדרך כלל אירוגנים פרטיים ולא שייכים לקבוצה או לגורם כזה שבאמת יכול להעניש אותם

  11. צורה מופתית ושקט מוחלט לא הייתי אומרת. או לפחות לא הייתי מגדירה את שירת ה"חולדאי בן זונה" הרמה שנשמעה מהם במהלך הנאומים בהפגנה שהיתה ביום שבת לפני שבועיים (או משהו כזה, איבדתי תחושת זמן) כ"צורה מופתית ושקט מוחלט". בכל מקרה, אם זה נעשה בשמם ולא הם עשו את זה, או ש"תפוחים רקובים" מתוכם עשו את זה, הייתי מצפה לשמוע גינויים רמים וחריפים והבטחות לבדוק את העניין ולמצות את הדין (לא יודעת מה עושים שם, מעיפים מהמועדון, אוסרים כניסה למשחקים?) עם מי שאחראי על זה.

  12. אכן לא, אבל….בהכרותי המעמיקה עם עולם הספורט בכלל ואוהדי כדורגל בפרט לא הייתי ממהר להפיל את התיק המזעזע/מביש/מחליא על ראשם של האוהדים האדומים. לא הייתי פוסל גורמים מטורפים וקיצוניים אחרים, שאינם אוהדי הפועל, שמנסים להרוס קמפיין שלם שעד עתה התנהל בצורה מופתית ובשקט מוחלט. יתרה מכך, גם אם היו אלה אוהדי הפועל שריססו את הקבר הם אינם ראויים בכלל להיקרא אוהדים ולהימנות על ציבור גדול מאוד של אדומים שפויים. אני לא מפיל את התיק על אף אחד. את זה תעשה המשטרה. מבחינתי כולם זכאים וכולם אשמים בו זמנית.
    אבל, כפי שכתבתי אצלי, זה פשוט לא! לא אני, לא הם, לא אף אחד אחר. פשוט לא!

השאר תגובה