השופט בן זונה…

פשוט בן זונה. היה פנדל, ולא היה ספק בכלל שהיה פנדל. אני ממש מתאפקת לא לשחרר אמירות גזעניות נגד מקסיקנים, וזה רק בגלל שאני אוהבת את האוכל שלהם. אפילו בחירות הם לא יודעים לעשות כמו שצריך.

ומצד שני, זה בכל זאת רק משחק. אז קלוזה אהובי, להמן, שוויינשטייגר, לאם, נו, טוב, גם באלאק (למרות היום), וכל שאר המדהימים, ומעל הכל, כמובן, יורגן קלינסמן – הייתי גאה להיות אוהדת, הפעם יותר מתמיד. תודה. ונתראה בגמר 2010…

מאחר ושכחתי אותו שלא בצדק, אז אני אוסיף אותו בשורה נפרדת – פודולובסקי, תודה גם לך.

0 תגובות בנושא “השופט בן זונה…

  1. יש יתרון בולט אחד בלצפות במשחקים שלא מישראל- לא צריך לסבול את ההיסטריות של יורם ארבל… האם את יכולה לברר את האפשרות שהוא על [חומרים] ממריצים או משהו כזה?
    רק מלשמוע עכשיו את תקציר המשחק מאמש כבר התחלתי לחשוב אולי לקפוץ לרשות הפ. ולראות הגמר משם… (-:

  2. באמת היה כדורגל מצויין (המשחק הכי טוב במונדיאל עד עכשיו), והכובע הווירטואלי שלי מוסר בפני הנבחרת של קלינסמן ששיחקה שני משחקי גמר – ועוד של 120 דקות כל אחד – רצופים.

    האיטלקים מצידם שוב הוכיחו שכשהם רוצים, וזה קורה מעט מדי, הם יכולים לשחק התקפי.

    גמר 2010 : גרמניה – אנגליה???
    באיזשהו פאב אפל ברחבי הממלכה המאוחדת וודאי שוב נרקמת הפנטזיה העתיקה הזו.

  3. צודקת באלף אחוז
    אני מתחילת הטורניר אהדתי את גרמניה. בהדחה של ברזיל אמרתי שנהיה לי חור בלב, אבל עכשיו זה כבר ממש בור… נבחרת גרמניה ממש נגעה לי ללב, ואני פשוט שונא את האיטלקים הבני זונות האלה… אחרי השער הראשון לא יכולתי לפתוח את העיניים, אחרי השער השני כבר לא יכולתי לדבר. קלוזה, פודולסקי, קלינסי – תודה לכם תודה

השאר תגובה