ג’נטלמן אירופאי = בהמה ישראלית (*)

(*) במיניסטריון האמת של טומי לפיד.

מבזק ב-ynet, היום:

לפיד לאלי ויזל: הבעיה איתך שאתה לא מטריד נשים

יו"ר מועצת "יד ושם", יוסף (טומי) לפיד, אמר בתגובה לדברי אלי ויזל על כך שאינו מעוניין להיות נשיא: "הבעיה איתך היא שאתה לא מטריד נשים".

מוקדם יותר אמר אלי ויזל כי "אני לא רוצה להיות נשיא, לא התכוונתי להיות נשיא, לא ביקשתי להיות נשיא וגם לא אהיה נשיא".

***

אמנם הדברים האלו מדברים בעד עצמם, אבל…. אני לא יודעת מה יותר עצוב כאן, העובדה שהתואר "יו"ר מועצת "יד ושם"" צמוד לשמו של טומי לפיד, או שכפי שהיה צפוי מראש, אלי ויזל ממש לא מעוניין. בעצם, אם חושבים על זה, שני הדברים קשורים זה לזה.

ועוד דבר מטריד באופן מיוחד – למה הניסיון העלוב של טומי, יו"ר מועצת "יד ושם", לספר בדיחת ארצ'י בנקר (שכידוע, תמיד יש בה יותר משמץ של אמת מצידו של המתבדח…), זוכה בכלל למבזק ב-ynet?

עוד סיבות למה המדינה הזאת כל כך מחורבנת, יותר ממקומות אחרים בעולם. ואין לי כוח להסביר את עצמי עכשיו. אולי אחר כך.

0 תגובות בנושא “ג’נטלמן אירופאי = בהמה ישראלית (*)

  1. מדוייק להפליא (ואם יורשה לי – דומה לדברים שהגבתי אצל אשתו של). מצד אחד – כן, אפשר להבין שמדובר באיזה סוג של הומור, מצד שני – זאת לא הבדיחה הכי מצחיקה שנשמעה אי פעם. ובכלל, בדיחות על הטרדות מין והנשיא נשמעות טוב רק כשהן יוצאות – אם בכלל – מפיהן של המתלוננות. בדיוק כמו שבדיחות שואה אף פעם לא נשמעות טוב כשגרמני – אפילו דור 3 אכול חרטה – אומר אותן (ליהודים מותר). טומי – אכן, ביזוי השואה, לא למד כלום. אבל הוא לא סתם ניצול שואה מעפאן שמתבדח פה ושם בנוסח ארצ’י בנקר וזוכה לציטוטים באמצעי תקשורת גדול – הבנאדם הזה היה שר משפטים ולפני זה עיתונאי! יש מה להוסיף?

השאר תגובה